دیجیتال مارکتینگ یا فروشگاه آنلاین

 

 

 

امروزه فروش تبدیل به اصلی ترین دغدغه هر کسب و کاری شده و بسیاری را بر این داشته تا دست به ارتقا کسب و کار خود بزنند این تحولات همیشه در قدم مثبت بازخورد جذب نمیکنند در ادامه تعدادی مثال برایتان خواهم آورد که به درک این موضوع کمک بیشتری میکند  !

شاید شما هم افرادی را به تازگی در خیابان های پر رفت و آمد شهرتان دیده باشید که قیمت ها و اجناس فروشگاهی را با صدای بلند میگویند و مشتریان را به داخل فروشگاه هدایت میکنند !

آیا به نظر شما این کار برای همه به یک شکل بازده فروش دارد؟

آیا راه دیگری برای بالا بردن فروش نیست ؟

آیا شما هم میتوانید کسب و کار خودتان را رونق دهید ؟

برای افزایش فروش چگونه باید عمل کرد؟

برای فروختن بیشتر کالا باید روی کدام یک از ارزش های فروش کار کرد؟

آیا تنها قیمت پایین تر محصول یا خدمات مشتری را جذب خرید میکند؟

آیا تنها کیفیت خوب به تنهایی میتواند شاخص خوبی برای خرید باشد؟

اگر تمام راه ها به خودی خود نمیتوانند فروش را به طور چشمگیر بالا ببرند, پس کلید ماجرا چیست؟

 

مشتری

 

بله مشتری ! با بالا بردن وفاداری و ارتباط موثر با مشتری میتونیم فروش رو ظرف چند ماه چند برابر کنیم ! اگر مشتری به تمام کانال ها و راه های ارتباطی فروشگاه که هر کدام به خودی خود میتوانند منجر به فروش شوند با شما همراه باشند , آنجاست که شما معجزه فروش خود را آغاز کردید

بله این یه معجزه است کافیست شما تعامل خود را با مشتری از دست ندهید اینگونه که مشتری بعد از خروج از فروشگاه ارتباط خود را با شما از دست نخواهد داد !

مانند دوستی دیرینه که تمام راه های ارتباطی شما را داراست و حتی برای خرید لازم نیست به فروشگاه مراجعه کند !

بله درست شنیدید شما با راه هایی که ما به شما پیشنهاد میدیم میتونید به راحتی در همه جوانب فروش حضور داشته و با حداکثر قدرت و کیفیت عمل کنید !

به راحتی کالا های خود را بفروشید !

تصور کنید موسس دیجی کالا روز اول با خود چه اندیشیده بود ؟

چطور امروزه نام دیجی کالا برای هر ایرانی مشخص و شناخته شده است ؟

راز دیجی کالا در چیسیت ؟

آیا شما میتونید مانند دیجی کالا یا هزاران برند و نام و فروشگاه دیگر دست به فروش اینترنتی بزنید ؟

آیا تنها فروش اینترنتی چاره کار ماست ؟

 

 


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها